بهترین سگ برای آپارتمان چیست

برخلاف باور عموم، در پیدا کردن بهترین سگ آپارتمانی، اندازه سگ همه چیز نیست. خلق و خوی, بلندی صدای پارس کردن و انرژی سگ بسیار مهم است. زمانی که در صدد یافتن یک سگ مناسب برای خود هستید، اینها همه ویژگی های خوبی برای دنبال کردن هستند و برخی از نژاد های سگ این صفات را نسبت به دیگر نژادها بیشتر نشان می دهند.

بهترین سگ برای آپارتمان

در زیر لیستی از نژادهای برتر آمده است که زمانی که به دنبال بهترین دوست جدید، برای پر کردن خانه کوچک خود هستید آنها را در نظر بگیرید.

سگ بیشن فرایز

این سگ ها کمی سرگرم کننده و دوستانی عالی برای آپارتمان نشین ها هستند! وزن آنها بین 3 تا 5 کیلوگرم است. بیشن فرایز بسیار کم پوست می اندازد، از این رو اگر شما قصد دارید در جایی نزدیک به آنها زندگی کنید، بسیار مطلوب است. آنها با این همه، نیاز به پیاده روی روزانه دارند.

بهترین سگ برای آپارتمان چیست

سگ بولداگ انگلیسی

برخلاف ظاهر، بولداگ انگلیسی یک سگ شاد است که بسیار خوشحال می شود. روز خود را صرف چرت زدن روی کاناپه کند. آنها به ندرت پارس می کنند، و به رغم ساختار کلفت بدنی شان که بالای 22 کیلوگرم وزن دارند با کودکان خیلی صمیمی هستند.

بهترین سگ برای آپارتمان چیست

سگ یورکشایر تریر

در حالی که آنها ممکن است بازیگوش باشند، با آموزش خوب و مراودات اجتماعی به موقع، یورکشایر تریرها همچنین می توانند یکی از بهترین سگ های آپارتمانی باشند. آنها به اندازه کافی برای ورزش در داخل خانه کوچک هستند. با وزن متوسط بیش از سه کیلوگرم و با اندکی پوست انداختن، آنها برای کسانی که آلرژی دارند بسیار ایده آل هستند.

بهترین سگ برای آپارتمان چیست

سگ پاگ

چه آنها را دوست داشته باشید یا از آنها نفرت داشته باشید، پاگ فروتن، بازیگوش و وفادار است. پاگ ها یک نژاد اجتماعی هستند، به طوری که خانه ایده آل آنها می تواند شامل یک سگ دیگر و یا حجم بالایی از تعاملات و مراودات انسانی باشد. پاگ ها تمایل دارند روز را درکمال راحتی در تختشان سپری کنند، که این ویژگی آنها را بهترین دوستان آپارتمان نشین ها کرده است.

بهترین سگ برای آپارتمان چیست

سگ شیواوا

در حالی که شیواوا نیاز حداقلی به ورزش دارد و این مورد آن را برای خانه های کوچک تر ایده آل می کند، بسیار مهم است که برای جلوگیری از ایجاد شخصیت حرف گوش نکن، که آنها به آن معروف هستند، آموزش مناسبی دریافت کنند. آنها یک کیلوگرم وزن دارند و به راحتی حمل می شوند و برای افرادی که زیاد سفر می کنند بسیار مناسب هستند.

بهترین سگ برای آپارتمان چیست

سگ گری هوند

به عنوان یک حیوان دارای انرژی بالا، با قابلیت نگهداری خانگی بالا، گری هوند معمولا می تواند در واقع یکی از بهترین سگ های آپارتمانی باشد. سطح انرژی بالای آنها نیاز به یک پیاده روی روزانه دارد، آرامش شگفت آور آنها و طبیعت متین شان، تضمین می کند که آنها در یک محیط کوچک تر نیز می توانند سر کنند.

بهترین سگ برای آپارتمان چیست

سگ کویلیر کینگ چارلز اسپانیل

کویلیر کینگ چارلز اسپانیل دوست دارد با همه دوست شود و همیشه برای نوازش شدن پایه است. با وزن بین 5 تا 8 کیلو گرم، پادشاه، چارلز اسپانیل یک نژاد آپارتمانی عالی است که بیشتر اوقات دوست دارد در خانه باقی بماند.

بهترین سگ برای آپارتمان چیست

سگ دکسند

این سگ به عنوان" سگ سوسیس" نیز شناخته می شود، این سگ که دارای نژادی با خلق صمیمی است، با سگ ها و کودکان دیگر بسیار خوب رفتار می کند. در حالی که آموزش دادن شان در ابتدا ممکن است تا حدودی دشوار باشد اما آنها با توجه به پاهای کوچکشان، فقط نیاز به مقدار کمی ورزش دارند!

بهترین سگ برای آپارتمان چیست

لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید