هزینه نگهداری سگ گلدن رتریور

هزینه خرید و غذا سگ گلدن رتریور

مردم غالباً به فکر هزینه اولیه خرید یك توله سگ هستند و هزینه های واقعی بعدی را كه در طول زمان ایجاد می شود، فراموش می كنند. هزینه اصلی برای یک توله سگ غذا است. یک توله سگ نمی تواند بدون غذا زنده بماند. هر کدام از سگ های گلدن رتریور در ماه حدودا 1 کیسه ی تقریبا 14 کیلوگرمی غذا می خورند. وزن سگ ها مقدار غذایی که می خورند را تغییر می دهد، اما تخمین تقریبی حدود 1 کیسه 14 کیلوگرمی در ماه است. افراد می توانند برای صرفه جویی در مبلغی که در ماه برای غذا پرداخت می کنند، از یک فروشگاه ارزانتر خرید کنند. فقط در ازای چنین کاری بعدها فیش پزشکی با مبلغ بالاتری پرداخت خواهند کرد، چون این کار به نوعی ممکن است سگ را از داشتن غذای با کیفیت بالا محروم کند.


هزینه غذا سگ گلدن رتریور

ما خوراکی های سالم تر را پیشنهاد می کنیم و امیدواریم سگ ها در این مسیر، نسخه های دامپزشکی کمتری داشته باشند. بعضی اوقات یک توله سگ ممکن است با غذای بخصوصی سازگاری نداشته باشد و به یک غذای دیگر احتیاج داشته باشد. در این موارد ممکن است لازم باشد که سراغ غذایی با قیمت بالاتر بروید. البته این کار بیشتر اوقات لازم نیست.

هزینه فیش دامپزشکی سگ گلدن رتریور

هزینه گران بعدی فیش دامپزشکی است. اگر سگی دارید که همیشه سالم است، این هزینه برای شما می تواند در هر سال فقط مقدار کمی باشد. ما نمی توانیم برای مرض هاری، سگمان را خودمان واکسیناسیون کنیم، بنابراین باید برای این کار به دامپزشک مراجعه شود. بسیاری از دامپزشکان سگ ها را با واکسن هاری که اثر آن 3 سال طول می کشد، واکسینه می کنند، این بازه زمانی نیز موردی است که باید در نظر بگیرید. واکسیناسیون سگ ها در برخی مناطق گران تر و هزینه بیشتری روی دستتان می گذارند.
اگر سگ گلدن رتریور شما مشکلات مربوط به کک و تیک دارد، اینها ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد، اما زیاد نیست. به طور کلی پیشگیری از کک، تیک و کرم قلب در ماه هزینه چندانی ندارد. اگر در منطقه ای جنگلی (چوب دار) زندگی می کنید که سگ ممکن است به کک، تیک و کرم قلب مبتلا شود، پس توصیه های بهداشتی را با دقت بیشتری دنبال کنید. بسیار مهم است که درمان به موقع کرم قلب را فراموش نکنید.
یکی دیگر از هزینه های دامپزشکی که باید در نظر بگیرید، عقیم کردن سگ است. پیشنهاد می کنیم تا دومین سال زندگی سگ دست نگه دارید، یعنی تا زمانی که استخوان های آنها بزرگ و رشد آنها انجام شده باشد. این بدان معنی است که در سال دوم زندگی سگتان شما مقداری هزینه اضافی خواهید داشت.

هزینه فیش دامپزشکی سگ گلدن رتریور

فیش های دامپزشکی با افزایش سن گران تر می شوند. با بزرگتر شدن، احتمال ابتلا به سرطان، دیسپلازی و سایر بیماری ها افزایش می یابد. درمان های سرطانی و جراحی های دیسپلازی می توانند مبالغ بالایی هزینه داشته باشند. گزینه ی دیگر برای کاهش چنین هزینه هایی پرداخت بیمه سگ است که سالانه مبلغ معینی است.

هزینه استخوان ها و اسباب بازی ها سگ گلدن رتریور

هزینه سالانه دیگر مربوط به استخوان ها و اسباب بازی های سگ گلدن رتریور است. گاهی اوقات سگ های ما لوس بار می آیند. یک استخوان سگ خوب، معمولا مبلغ کمی هزینه دارد. بعضی از سگ ها نوع متفاوتی از انواع استخوانها را ترجیح می دهند. برخی از سگ ها استخوان ها را سریع تر می جوند. اسباب بازی های سگ می توانند گران باشند و بعضی اوقات سگ ها آنها را به سرعت خراب می کنند. اگر اسباب بازی خراب شود، باید دور انداخته شود.

هزینه های نظافت سگ گلدن رتریور

سگ ها نیز به حمام احتیاج دارند. هزینه های نظافت نیز گاهی اوقات می تواند زیاد باشد، اما نظافت سگ می تواند توسط خود فرد نیز انجام شود، که در این صورت برای مواد شوینده باید بیشتر هزینه کرد.

هزینه های نظافت سگ گلدن رتریور

هزینه های متفرقه سگ گلدن رتریور

در نگهداری سگ گلدن رتریور هزینه های پیش پا افتاده تری نیز وجود دارد. یک حلقه، یک کاسه سگ، بستری برای خواب سگ، جعبه اگر سگ قطار دارد و غیره نیاز خواهید داشت. در بعضی مواقع ممکن است مجبور شوید چیزی را که جویده شده جایگزین کنید. توله سگ ها بخصوص زمانی که جوانتر هستند زیاد می جوند.
ما همچنین در سال اول زندگی سگ، آموزش دادن را توصیه می کنیم. هزینه تربیت کردن سگ ممکن است کمی متغیر باشد و بستگی به این دارد که شما می خواهید تا چه سطحی آموزش انجام داده شود.

لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید